Первинні документи Плюс - Опис програми
 

Експорт податкових накладних до XML формату!
Експорт реєстрів до програми МЕ-ДОК

«Первинні документи Плюс» - нова програма для друку та обліку первинних документів, управління складом. 

Програма "Первинні документи Плюс" формує наступні документи:

  • Договори 
  • Рахунки 
  • Пропозиції
  • Видаткові накладні (акти виконаних робіт) 
  • Податкові накладні, корегування до податкових накладних
  • Авансові звіти
  • Прибуткові та видаткові касові ордери
  • Акти вводу залишків товарів
  • Акти списання товарів
  • Вхідні документи: рахунки, податкові накладні, прибуткові накладні, акти
  • Платіжні доручення
  • Банківські виписки
  • Доручення

Довідники програми

  • Каталог фірм з необмеженою кількістю контактів та рахунків
  • Каталог товарів з широкими можливостями формування ціни (5 фіксованих цін) або за довільною формулою ціни з 10 параметрами.
  • Склад з відображенням залишку та резерву товарів

Звіти

  • Реєстр отриманих та виданих податкових накладних
  • Каталог фірм з групуванням за групами та типом
  • Каталог товарів з групуваням за групами та типом
  • Прайс-листи та залишки за складом
  • Балансові звіти за структурою договір-виписки, рахунок-виписки або договір-підлеглий документ / рахунок-підлеглий документ 
  • Структурований за категоріями звіт видатків "нашої фірми"
  • Реєстр платіжних доручень
  • Акт списання матеріалів (209) / Прибутковий ордер матеріалів (209)
  • Акт списання МШП (112) / Прибутковий ордер МШП (112)

Вимоги до системи

  • Система: Microsoft Windows 7-10
  • Програми: Microsoft Office (Word, Excel) 2010-2020 / Open Office 2.x / StarOffice
  • Оперативна пам'ять: 256Mb та вище Процесор: Pentium IV та вище 
  • Місце на диску: 15Мб + 20-1000 МБ для баз даних
  • Монітор: роздільна здатність - 1024х800 і вище. 
  • Для роботи програми потрібно мати установлені Microsoft Word та Microsoft Excel (права на дані продукти належать компанії Microsoft) або їх аналоги - Open Office чи StarOffice (Writer та Calc).
  • Більшість документів, які генерує програма створюються саме в цих програмах. 
  • Працює на професійному SQL сервері Firebird, який включено до програми.

Особливості програми

База ведеться для необмеженої кількості "Наших фірм", для кожної з яких окремо задається система податків - величина ПДВ та ПзР. Бази фірм повністю розділені. 
Програма показує стан складу для товарів - присутність товарів з урахуванням резерву.

Основна ідея програми полягає у використанні послідовного формування документів "на основі": тобто рахунки виписуються на основі договорів, банківські виписки, видаткові і податкові накладні - на основі договорів або рахунків (з прив'язкою до головного документа). Такий метод дає переваги:

  • Швидко знаходити необхідні документи. 
  • При формуванні документу більшість даних вводиться автоматично. 
  • Діє потужна система звітів,яка дозволяє контролювати проплату та заборгованість.

Вперше в класі подібних програм реалізована можливість півноцінної роботи з Договорами. Це стало можливим завдяки тому, що всі документи в програмі формуються на основі шаблонів, що є звичайними файлами Word або Excel. Як правило договори підприємств створюються саме в Word, і тому більшість договорів можна автоматизувати і підключити до даної програми. Робиться це досить просто, процедура описана у довідці програми. 

Програма вміє використовувати безкоштовний OpenOffice замість Microsoft Office для генерації документів. Використовуйте версію OpenOffice 2.4.2, яку можна скачати тут.

Основні можливості програми

  • Експорт реєстрів податкових накладних до Бест-Звіт
  • Ввід документів на основі інших та окремо. 
  • Ввід банківських виписок для договорів та рахунків. 
  • Формування різноманітних звітів: проплата по кожному рахунку та договору, заборгованість кожної фірми-клієнта, каталог фірм з історією контактів, вихідні платежі по кожній фірмі-постачальнику, каталог проданих товарів за рахунками, товарами, і інші. 
  • Повна підтримка всіх видів податку на рекламу, як постійного, так і змінного. 
  • Щоденник, що нагадує про терміни платежів по договорам, рахункам, та про дзвінки фірмам-клієнтам. 
  • Телефонна книга для фірм. 
  • Архівація бази даних та відновлення. Дає змогу легко переносити всю базу між комп’ютерами. 
  • Всі шаблони для договорів, рахунків, накладних - є звичайні файли Word та Excel і можуть бути змінені необхідним чином згідно вимог підприємства силами його працівників. 
  • У зв’язку з цим, програма побудована на клієнт-серверній технології, що дозволяє її використовувати як на локальному комп’ютері (1 користувач) так і на багатьох, з’єднаних у мережу (до 50 користувачів).
  • Управління користувачами та доступом до документів
  • Одночасна робота з базою багатьох користувачів (для мережевої версії)
  • Автоматичні нагадування по email боржникам згідно договорів та рахунків. Гнучка настройка розкладу нагадування.
  • Автоматичний та ручний імпорт довідників (фірми, товари) та документів (договори, рахунки, виписки) з текстових та dbf файлів. Файли можуть імпортуватись з каталогів на диску, FTP-серверу та додатків email повідомлень.

Можливості програми при роботі з платіжними дорученнями

  • Перевірка коректності даних при вводі платіжки:
    - перевірка рахунку за контрольним розрядом;
    - перевірка коду ЄДРПОУ за контрольним розрядом
  • Автоматизація при вводі даних: під час вводу відбувається пошук в базі даних одержувачів (платників) по коду ЄДРПОУ; для кожного нового доручення генерується наступний номер; сума прописом; автоматична вставка ПДВ; створення та користування шаблонами;
  • База даних для платників та одержувачів (необмежено);
  • Необмежена кількість рахунків для фірм;
  • Різноманітні фільтри доручень,
  • Захист від подвійного друку (експорту) доручень;
  • Архівація та відновлення бази даних;
  • Експорт доручень до систем клієнт-банк у форматі текстового файлу або dbf, формат яких повністю задається в настройках програми;
  • Повний контроль за дорученнями за допомогою звітів (реєстру);
  • Імпорт та експорт доручень та фірм в форматах Excel, DBF, TXT;
  • Незалежність бази доручень від подальшої зміни даних фірм у каталозі

 

Умови користування

Програма працює в повнофункціональному режими 15 днів. Це той час, що дається на випробовування програми. Потім необхідно зареєструвати програму. Реєстрація програми є платною. 

Закачати програму
Придбати програму


 

 

  

Всі зауваження та пропозиції висилайте на адресу: 
e-mail: